Nog 1 week...

4 maart 2024 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Goedemorgen  allemaal

Hier even een berichtje  van mij van het zonnige sintmaarten.

Hier gaat alles goed. Vrijdag laatste werkdag en dan op naar nederland. Word een lange vlucht  met overstap in parijs. Hoop wel dat het weer daar dan beter  is daar bij jullie en dat ik  niet volop in de regen beland..heb al veel dingen gepland daar  en zin in om iedereen  weer te zien!. Ga dan lekker naar de kapper ook 1 jaar niet geweest😱 hier heel erg duur knippen alleen 50 dollar wassen en fohnen 25 dollar en kleuren 80 dollar dat tikt lekker aan dus....

Dat  nog 1 weekje werken en dan vakantie ! 😀daarna ga ik per 1 mei in een openbare apotheek werken ook dichter bij huis  en in het weekend zijn ze beperkt open zaterdag  4 uurtjes en zondag 2 uurtjes ,als je dan gewerkt hebt in het weekend krijg je 1 dag vrij in de week erop of 2 halve dagen ,dus Das wel fijn ! Ik ga het wel zien, dit is eerst ook voor 1 jaar en daarna zie ik wel weer.

Heb het erg naar mijn zin op sint maarten en vooral altijd bijna mooi weer en de zon !!!heerlijk dit verveelt echt niet dat mooie weer.

Dus tot gauw  allemaal 🙋‍♀️

Groetjes jellie

1. Riek:
    4 maart 2024
    mooi vooruitzicht Jellie maar waar ga je straks werken? Je zegt dichter bij huis?
  2. Jellie Mathilda Schokker:
    4 maart 2024
    Op sint maarten, dichter bij mijn huis in een openbare apotheek.

Jouw reactie