Update vanuit Sint Maarten

17 december 2023 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hallo allemaal 🙋‍♀️

Hier eindelijk weer een update  vanuit Sint Maarten. Hoop dat jullie allemaal goed gaat

Hier gaat alles goed!! Enige tijd geleden moest ik een cursus volgen voor de apotheek.  Iedereen  die in het ziekenhuis  werkt op welke afdeling dan ook moet dezelfde cursus volgen. Het ging over in 1 woord klantvriendelijkheid.en hoe je met klanten om moet gaan. De meesten cursisten vonden het allemaal heel leerzaam en erg interresant , wat voor hun eigenlijk compleet nieuw was...¿?was voor mij een herhaling . Maar alles was in het engels  dus heel erg wennen. Ook moesten we toneelstukje doen zoals 1 speelt klant de ander de hulpververlener.. Het grappigste vond ik wel als je te laat Kwam moest je een lied zingen 😅dat iedere dag waren er een aantal zangers zangeressen....schijnbaar is dit normaal hier . Ik heb gehoord  op scholen gebeurd  het ook. Je kon zelfs een prijs winnen met de cursus een tas met een Paar dingen die achter af Iedereen  kreeg aan het eind. Ook de lunch was erg goed !!!!

Deze week moesten we de inventaris tellen alle medicatie ....pfffff wat een werk de eerste x in 23 jaar dat ik moest tellen in de apotheek....zaterdag vandaag ook nog gewerkt alles moest ingevoerd worden in de computer en de bestelling  opgeruimd. Alleen zondag vrij.

Morgen wil ik naar de kerstmarkt hier ben benieuwd!! Maar mooie kerstversiering hier te koop  en veel rotondes zijn versierd nu met lampjes van hertjes, tekst,kerstboom e.d.  En hele mooie kerstbomen te koop!!!

Gelukkig is de de hitte is voorbij !! Nu lekker koel weer hier.

Tot de volgende keer 🙋‍♀️

Groetjes  jellie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade