Orkaan Tammy

22 oktober 2023 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hallo allemaal

Het is alweer even geleden dat ik een stukje geschreven heb. Deze week stond in het teken van orkaan tammy.  In het begin zou de orkaan  volop over sintmaarten  heen trekken en zat ik er middenin.

Dus wat extra eten en water gekocht.  Ook een emmer met water klaargezet, powerbank opgeladen dit allemaal uit voorzorg want de electriciteit Kan uitvallen met een orkaan . Vrijdag ging het ziekenhuis  om 16.00 uur dicht en ging  de weekenddienst in. Wij mochtem om 17.00 uur naar huis. De Scholen gingen om 12.00 dicht en de winkels waren vrijdagavond en zaterdag hele dav dicht  ook de restaurants en dergelijke. Vrijdag op zaterdag  zou tammy overgaan maar beef hangen.. nou Kan dat goed of slecht uitpakken...in dit geval dus goed voor mij want zaterdag zal hij  al niet meer komen maar op een haar na  en ging steeds verder weg...zaterdagnacht op zondag ging hij 100km bij mij  vandaan langs... was niet zenuwachtig  of zo had zoiets  van ..ik zie het wel... maar gelukkig  geen orkaan.

Nu heb ik veel regen en waait het een beetje de staart van orkaan tammy .alles was weer open vandaag.en zon vandaag.

Alles gaat dus goed hier.hopelijk bij juĺlie ook.

Ik sta nu ook weer aan de balie Das wel weer leuk.allemaal handgeschreven recepten weer en alles mag maar voor 30 dagen geleverd worden

Ga eten klaarmaken weltrusten  voor jullie

Groetjes jellie