Hallo allemaal

31 maart 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hier weer berichtje  van mij uit het regenachtige Sint Maarten😜

Vandaag even  lekker rustig aangedaan en alleen naar de supermarkt geweest. Gisteren  naar het strand  geweest wat wel wat ver lopen was en heuvel op en af ...nee ik hoef niet naar de sportschool conditie Bouw ik wel op !

Mooie en grote boulevard met veel souvenirs winkeltjes en heel.veel restaurants. Je kan hier boten huren duiken snorkelen en jetskien en nog veel meer leuke dingen. Veel "blanke mensen "liepen er rond en maar een pàar donkere.Mensen probeerden je wel winkels in te lokken aan de hand van folders of houden je aan om bij de kleding te kijken of vragen of ze een portret mogen tekenen van je hier moet je boven  staan  ik ben daar niet gevoelig voor. Mooie heldere blauwe zee hier wat je eigenlijk alleen maar op tv ziet .erg  mooi. Ik ben niet wezen zwemmen ook omdat er geen strandwacht was en er niet veel mensen gingen zwemmen.

Het regent momenteel behoorlijk nu ik dit stukje schrijf en is het nu erg donker.(17.00)Hier is het trouwens tussen 06.00 en 07.00 licht en savings rond 07.00 uur alweer dinner eerder volgens mij zelfs.

Mochten er nog  Apothekersassistente s zijn die hier willen komen ze vragen nog mensen.🙂

Ga zo eten koken  groetjes van jellie

1. Minke Hogeling:
    2 april 2023
    Hallo Jellie, je bent al iets gewend, lees ik. Morgen veel succes met je eerste werkdag. En het is leuk om je verslag te volgen. Groetjes van Minke en Johan.
  2. Jellie Mathilda Schokker:
    3 april 2023