De eerste dag..

27 maart 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hallo iedereen

Hier een bericht vanuit sint maarten . Gisteren ben ik geland om 12.45  na een vlucht van 9 uren zelfs drie maaltijden gehad in het vliegtuig  was behoorlijk zenuwachtig  en erg moe dat even 2 wijntjes en het ging al wat beter  toen kon ik de rust vinden en heb licht geslapen in het vliegtuig . Aangekomen  scheen de zon vollop in mijn gezicht en dacht eindelijk daar is ie dan ... de zon 😎 toen met de bus naar de Douane en controle en ik was binnen,  opgehaald door mijn nieuwe collega en naar het appartement gereden Momenteel is het hier 16.45 en bij jullie 6 uren later . Na een korte nacht ,ik was om 03.00 klaar wakker ben ik naar de lokale supermarkt gegaan hier betalen ze met guldens  of dollars 💸 erg wennen weer moet omrekenen . Het weer is erg lekker volop  zon ☀️en 28 graden.  Het appartement waar ik verblijf is erg netjes en heeft zelfs een zwembad 🏊‍♀️...ben nu erg moe ook maar moet niet gaan slapen ga straks eten maken en nog maar wat tv zien  . Weltrusten iedereen 😴