Fort Amsterdam 🏚 apotheek 🏨

28 maart 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hallo allemaal🙋‍♀️

Hierbij een berichtje van mij als de meesten van jullie al liggen te slapen💤

Vandaag in Fort Amsterdam  geweest dat ligt op het puntje van het eiland na een steile klim  aangekomen zag ik hele oude kannonen waarvan het onderstel flink verroest is en een vervallen huis. Het is in 1631 gebouwd door de nederlanders en daarna vaak van eigenaar verandert.

Vandaag ook bij de apotheek geweest en kennisgemaakt met mijn nieuwe collega s waarvan bijna iedereen uit nederland komt 🙂  het lijkt mij wel een leuk team om mee te werken  maar ik ga het wel zien volgende week .het contract is nu ook officieel bevestigd. Alle documenten die ik moest inleveren waren in order dus Das wel heel erg fijn ! De apotheek zelf is niet zo heel groot en  ze hebben hier ongeveer de zelfde handverkoop als bij ons van wat ik dan gezien heb tot nu toe. Maar wel weinig.

Verder lekker gezwommen  en gerelaxed  in het zonnetje en in huis. De zon is wel erg warm tussen 2 en 3 dat is echt een verschil.

Slaap lekker allemaal en weltrusten 💤

Groetjes  van mij 😘

1. Petra:
    Fijn te lezen Jellie 👍😃
  2. Riek:
    klinkt allemaal goed!!
  3. Minke Hogeling:
    29 maart 2023
    Fijn om te horen, dat het goed gaat met je. Als je werkt, leer je vanzelf de mensen kennen. Geniet eerst maar van de omgeving. Groetjes van Minke en Johan.
  4. Sandra Wagenaar:
    29 maart 2023
    Wat leuk om te lezen Jellie!!
  5. Johan:
    29 maart 2023
    Mooi dat alles nu rond is nog maar even genieten nu
  6. Wiekie:
    29 maart 2023
    Leuk om zo mee te lezen jellie groetjes