Hoi Hoi allemaal

13 augustus 2023 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hier weer na lange tijd een verhaaltje over  mijn avontuur  op Sint Maarten 🏝

Hoe gaat het met jullie allemaal ,daar ik hoorde Slecht weer, regen ,Storm ..niets aan...maar nu weer wat beter daar in nederland.  Hier is het nu zomer het is erg warm de zon bakt goed. Maar ben gelukkig niet verbrand gebruik inmiddels factor  70

Vandaag naar de bakker geweest  even een broodje en gebakje gehaald en naar het openlucht museum , daar was niet veel aan weinig te zien , vooral alleen maar informatie Borden met een plaatje erop. En een uitzichtpunt (overal zijn uitzichtpunten hier echt een hele boel).

Ook naar de markt  in marigot geweest  mensen verkopen daar ook hun eigen  spullen dus niet alleen de winkels , moet nog vragen ergens als ik daar zo mag staan of dat je het moet aanvragen zoals in nederland. In het franse deel is er meer natuur ,dan in het Nederlandse  deel. Ik woon vlakbij de franse grens dat ik ga vaak even naar daar heen ook vind ik marigot mooier dan Philipsburg.

Laatst bij de franse super geweest,  even wennen Kan geen Frans lezen.

Op het werk gaat het goed !! Maar nog steeds vind ik 5 dagen soms wel veel...daarom schrijf ik nu ook minder vaak een stukje ben alleen weekends vrij en zondags zijn veel dingen/winkels dicht.

Groetjes Jellie