Update

18 juli 2023 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hoi allemaal,

Das alweer  even geleden zag ik , 25 juni voor het laatst  een stukje geschreven. Hier dan eindelijk weer een nieuw verhaal.

Inmiddels  ben ik gesetteld in mijn appartement  heb het heel erg naar mijn daar en genieten van de natuur om je heen ,(aapjes,vogels, leguanen)ook lekker vliegtuig spotten vanuit mijn luie stoel .

De kat is al helemaal gewend aan mij en komt zelfs in huis en ik  moet hem aaien ook erg leuk dat hij altijd op mij wacht na het werk, en smorgens  zit hij te vaak te  wachten voor de deur. Of hij/zij slaapt nog.

Hier vlakbij bouwen ze een nieuw huis met echt vanalles Erin  (denk aan wijnkelder,bioscoop etc) echt heel groot huis word het.

Ben erg blij met de scooter ,maar nu zit het weer niet echt mee om wat te ontdekken op het eiland meestal veel wind en regen deze maand. Wel bewolking Das wel fijn omdat het hier nu ook erg warm is.(zomer hier nu ,alleen is het om 07.15 wel echt donker helaas dat mis ik wel de lange lichte avonden )

Heb Inmiddels  mijn ID  kaart  ook gekregen  hier en die is 5 jaar geldig.met deze kaart krijg je korting  op attracties  die voor toeristen  duurder zijn. Zoals in het rainforrest Park waar ik geweest  ben ,daar kun je via een skilift omhoog  en via de Zippline weer naar beneden of via een soort rodelbaan maar dan met een luchtband. Dat heb ik niet gedaan ben wel met de skilift naar boven gegaan ,dit duurde ongeveer 30 minuten en genoten van het uitzicht en weer naar beneden met de skilift.

Ook was er een kleinmuseum over Sint Maarten (vrij entree)en een restaurantje en natuurlijk  zoals overall een souvenirwinkel

Het is wel fijn je Kan zo langs de Kassa lopen en kijken naar de Zippline  en het is mooi lopen daar ook

Als het meezit wil ik graag naar grand case een Frans stadje dit weekend  maar ik zie wel.

Ook hier draait Indiana jones en Tom cruise  in de cinema  daar zou ik ook graag heen gaan maar es even kijken.

Hoop dat alles goed is daar in nederland bij jullie. Met mij gaat het goed  hier. Ik.miss jullie wel hoor vooral in het weekend dan even een bakkie doen en zo is er nu niet bij Das wel jammer.

Groetjes van jellie