Mao beach ⛱️

25 april 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hoi allemaal 🙋‍♀️

Hier even weer een update  van mij op Sint Maarten 🏝

Aangezien ik 5 dagen per week werk ga ik er in het weekend op uit . Op het werk gaat het goed, ik Leer nu toch  wat meer dingen ( mag ook wel na zoon  lange tijd ) maar mensen zijn op vakantie geweest en deze week ook weer iemand. Allemaal even naar Nederland🇳🇱. Der gaat ook iemand weg die heeft heimwee en gaat weer definitief terug naar Nederland. Waarschijnlijk Kan ik dat appartement over nemen dat zal echt top !zijn. Mooi plekje niet te groot en mooi uitzicht 🏞 dan alleen nog vervoer regelen.

Pinnen is ontzettend duur hier maar geen keus alles is cash 💸 💸 kost mij een hoop geld voor niks Das echt zo zonde !!!zodra ik een ID  heb neem ik een rekening  van hier dat zal al heel veel schelen.... maar dat duurt nog wel een maand of 2 ,3 ...😕

Zaterdag  met een kleine bus naar (denk aan formaat VW bus van "vroeger ") Mao  beach⛱️  geweest. Er zijn een beperkt aantal bushalte s maar meestal moet je zwaaien naar de bus en dan stopt hij ,als je eruit wilt moet je zeggen STOP anders stopt hij niet. (Bushaltes als die er zijn Rijden ze anders  zo voorbij )  Er ligt een papier voor de voorruit met de bestemming . Mao beach  was erg cool 😎 daar met all de vliegtuigen🛩✈️🛫🛬  die aankomen en vertrekken, grote KlM, en dergelijke..en de kleinere voor de eilanden rondom Sint Maarten  zoals Saba  en Anguilla. Als de vliegtuigen  vertrekken en je staat niet goed dan word je of  weggeblazen  de zee in of  zandgestraald. Er zijn mooie restaurants  waar je Kan zitten te kijken maar ook is er wel plek waar je Kan staan of zitten zonder weggeblazen te worden. Maar erg cool om te zien helemaal als je van vliegtuigen  houdt.

Donderdag (koningsdag) word hier ook gevierd maar dat begint met een optocht rond 04.00  smorgens rond het zoutmeer iedereen  mag aansluiten en Danssen op de muziek, en ook zo iets als collor run moet er zijn .Ik ben van plan om wel even te kijken maar dan rond een uur of 8 als ik niet te moe ben want ik heb die woensdag late dienst....en ik moet met de bus heen...

Nou dat was het eerst even weer, ik wens jullie  allen een goede  week en een fijne koningsdag 🤼🎈🎈👑🤴🎶🥁🎺🎻🇳🇱 en hopelijk hebben jullie daar een beetje redelijk weer zonnetje en geen regen