Carnival at St.Maarten💃🕺

16 april 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hallo iedereen

Hier even weer een update van mijn avontuur op Sint Maarten.

Het is carnival op sint maarten  en dat duurt hier meer dan een maand  Het is begonnen eind maart en duurt tot 2 mei. Allemaal festiviteiten en muziek .Phillipsburg is de hoofdstad en daar is veel te doen. Maar omdat ik alleen ben ga ik voor de optocht en vandaag was er een van de kinderen. Na lang wachten ( bijna 2 uur !!) Maar even gezellig  gekletst met de locals hier.Kwamen ze dan toch  nog. Heel leuk om.te zien. 2.mei of op 27 april is de grote optocht 😀the big parade. Ben benieuwd.

Op het werk gaat ook alles goed. Maar hier mogen we maar voor 30 dagen mee geven aan de klanten  mogen ze niet meer dan 5 dagen te vroeg zijn anders krijgen ze het echt niet mee. Zelfs voor oogdruppels etc.als er voor 3 maanden op recept staat is het jammer... 1 maand leveren en weer een nieuw recept aanvragen.dus geen herhalingen hier.....

Verder heb ik naar mijn zin op het eiland en met een beetje Mazzel heb ik nu gauw een eigen plekkie dat zal echt fijn zijn.🙏

De boodschappen hier vallen mee hier qua prijs...het is natuurlijk ook net waar je het haalt (lokale supermarkt of international). Maar sommige dingen zijn echt wel.goedkoper dan in nederland en enkele zelfde prijs .Laatst uit eten geweest  voor 13 dollar  dus das wel echt fijn !! En het was erg lekker met uitzicht op de zee .

Tot de volgende reisblog!!!

En slaap.lekker 😴

Groetjes Jellie 😘♥️

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wiekie:
    16 april 2023
    Fijn dat je het naar je zin hebt en wat een verschil met hier wij krijgen voor 3 maanden medicijnen hoop dat je gauw een eigen plekje krijgt groetjes