Vogelpark

4 juni 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hallo iedereen

Hier op Sint Maarten  is ook een vogelpark niet zo groot maar erg  leuk

27 mei ben ik daar geweest , je loopt gewoon een hele grote "kooi" in en daar vind je maar liefst  200 soorten papagaaien , in allelei kleuren fel blauw, geel, groen, bont groot en klein , je krijgt een bak met voer zodat de vogels naar je toekomen net als in de orchideenhoeve  maar hier echt zaadjes en bij de entree (10 dollar) inbegrepen.

Ook hebben ze bankjes , een trap naar een uitzichtpunt en natuurlijk veel boomstammen en groen er was ook een fontein maar die deed het niet.

Behalve papagaaien waren er ook een Paar schildpadden ,toekan,kwartels en zebravinkjes te zien en nog wat andere.

Was echt heel leuk even heel wat anders , na een uurtje ongeveer heb je het gezien en ga je via een kleine souvenir shop weer naar buiten.

Verder ben ik die dag ook nog naar 2 hele mooie uitzichtplekken geweest waar je mooie schelpen Kan vinden en waar je eventueel nog Kan hiken ,(wandelen door de bergen rotsen etc) verder heb ik eindelijk een supermarket  gevonden waar je wel lekker brood Kan kopen en nog veel meer leuke en lekkere producten uit nederland denk aan jumbo merken mora merken jammer dat het wel wat ver weg is....

28 mei Hadden wij een uitje van de apotheek we zijn gaan eten bij een restaurant  de buccanier want er  ging iemand terug naar nederland .het eten viel wat tegen en de bediening was ook niet goed. Geen aanrader mochten jullie naar sint maarten komen. Dan heb ik al lekkerder gegeten.

Groetjes Mathilda

1. Riek:
    5 juni 2023
    hoi Jellie, natuur blijft altijd mooi. Zoveel mooie dieren
  2. Jellie Mathilda Schokker:
    6 juni 2023
    Ja , de natuur is inderdaad altijd mooi♥️