Verhuisd

5 juni 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hallo allemaal

Na alle drukte ben ik dan eindelijk op mijn eigen plekkie. Een mooi huurappartement met een geweldig uitzicht.

Ik zie hier aapjes, leguanen,vogels , en ik heb een aanloop Kat, 🙂

Woensdag 31 mei ben ik hier naar toe gegaan een collega heeft mij gebracht ik had veel bagage allemaal dozen ook nu.

Aamgekomen alles schoongemaakt  en opgeruimd bijna alles is nu op zijn plek.das wel fijn. Alleen de eerste dag 1 juni om 5 uur geen.water en electric  meer ,vrijdag bijna de hele dag hiermee bezig geweest maar het is gelukt uiteindelijk.

Nu nog een Paar dingen regelen en dan eindelijk genieten in juli Kan ik mijn ID kaart Halen Das wel fijn dan kan ik ook een  rekening openen. En krijg ik korting  op bepaalde toeristische attracties. Dus Das mooi meegenomen.

Ben erg moe na all die drukte en geregel.maar nog even dan is allles klaar !!

Heel leuk om even gebeld /video gebeld te hebben met een aantal  van jullie ook leuk om jullie weer es  te zien!!!!! Jullie mogen mij altijd  bellen als ik niet opneem dan werk ik negen van de 10 keer. Ik kon niet iedereen  bellen dat degene die niet  gebeld zijn voel je niet gepasseerd!!!!!! Was en ben ook zo moe ben al bijna 2 a 3 weken allemaal dingen aan het regelen en daarbij 5 dagen werken...

Het is hier nu 18.17 .

Groetjes Jeltje Mathilda  Schokker

En tot de volgende  keer 🙋‍♀️

1. Wiekie:
    5 juni 2023
    Gefeliciteerd met je nieuwe huis sorry vergeten je terug te bellen zijn weg geweest
  2. Jellie Mathilda Schokker:
    6 juni 2023
    Dank jullie wel 😘
  3. Johan:
    10 juni 2023
    Hoi jellie gefeliciteerd met je nieuwe huis geniet ervan
  4. Jellie Mathilda Schokker:
    10 juni 2023