Niet altijd zonneschijn ☀️⛈️

9 april 2023 - Sint Maarten, Nederlandse Antillen

Hier even weer een kleine update  vanuit het zonnige eiland.

Momenteel schijnt nu de zon maar gisteren  was het wel  anders en dagen daar voor ook flinke plensbuien gehad en harde wind. Gisteren  even naar het centrum geweest supermarket, da drogist apotheek  subway  kfc  fotograaf een hobbywinkel en een winkel waar je echt hele grote verpakkingen kan kopen zoals grote fles mondspoelingen en grootverpakkingen eten.

Het was gisteren een erg donkere dag en als het begint te spetteren moet je echt gauw een plekkie vinden om te schuilen. Ik ( bijna thuis )dus onder een boom,maar het regende en waaide zo hard dat ik kwam kletsnat thuis.

Over de apotheek  de medicatie voor 3 a 5 dagen is voor mensen in het zh of dagopvang etc.,maar heel vreemd paracetamol mag je maar 10 tabl.meegeven ook is het gebruik 3 x2  vind het zo gek en mensen diabetici ook max 5 dgn. Als je aan de balie komt krijg je wel meer mee. Maar ze hebben geen tot weinig handverkoop  achter de balie. Er staat niets in de wachtruimte alleen zitplaatsen. En er staat 1 iemand aan de balie en die helpt 1 persoon de rest moet wachten.

Verder ben ik op zoek naar een vervoermiddel liefst  een brommer of scooter of zo lekker gevoel van vrijheid en je hoeft geen helm op hier, maar ik zou het wel eng vinden om met een auto of brommer tegen de steile berg op te rijden. Ook een eigen plekkie zal fijn zijn kan ik het een beetje gezellig maken maar ik heb de tijd mag max 3mnd hier blijven in dit apartment.

Tot nu toe bevalt het mij het nog goed hier ,maar ik ben er nog maar 2 weken.

Groetjes Jellie